filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Show

Outback Steakhouse - Rude staff at hostess stand

Hostess was rude at stand being insensitive to our party having a baby in a carrier and rudely informing us that we wouldn’t be given a sling for the booth in the bar area then curtly told my 4 year old they had no crayons after she asked for some to color on the kid menu! Location southgate Michigan approx 5:45 pm on nov 28, 2018
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 28.
2.1
Details
Allergens Information
Cleanliness
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
#1410026
Reply to reviews
I ate at Outback Steakhouse off of Shelbyville Road, in Louisville, KY with my daughter and my daughter's friend on Black Friday 11/23. First of all, the waitress did not come back for 15 minutes from which my drink was empty by the time she came back. 2nd of all, I...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 26.
Anonymous
Do not eat out if you cannot afford to

You failed to let them know that you wanted separate bills why should you get a full refund. I agree with the other posters if you cannot afford to eat out then don't. You sho...

Anonymous
OhMGee123

Whiner. Why would you get a free meal for a simple mistake? Did you even tell her it was separate tickets? Probably not. Tired of people like you who think you should get free...

#1408488
Reply to reviews
Show

Outback Steakhouse - They two $20.00 expired

Outback Steakhouse - They two $20.00 expired
Outback Steakhouse - They two $20.00 expired
I went to a outback around two and half ago. I try using but they are out dated i didnt know they had an expiring date. I try using them without no avail. I would like someone to call me at 347-465-0880 my name Rick Borrego
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 26.
2.6
Details
Allergens Information
Cleanliness
Customer service
Discounts and Special Offers
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Quality of Food
Staff
Value for money
Website
#1408245
Reply to reviews
This evening I went to the Outback on Ikea Blvd in Charlotte, NC and had a HORRIBLE experience! I went with my mom, cousin and daughter. I should have known things were going to go bad because our meals took forever (45-60 mins) to come. They served us bread and butter...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 25.
Anonymous
MG

I agree. Get over yourself. They didn’t charge you for the food you didn’t eat. They charged you for the food you did it. That’s how it works. Stay home and cook next time, ch...

FragrantNumbat
FragrantNumbat

The first mistake was your daughter's fault. She should have specified that she was talking about the dressing. Your daughter seems grown up, why did she not clarify what she ...

#1407694
Reply to reviews
Show

Outback Steakhouse - Over priced for the amount of food

For a family of 3 to eat was outrageous almost $70.00. Alice spring chicken bake potatoe and salad 6oz with mashed potatoes and fries not to mention you should be embarrassed to serve was about the size of mini pancakes And last was a side of Mac cheese. Drinks ice tea, water, & 1 beer. I will never return to this place if you paid me. Thanks
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 25.
#1407566
Reply to reviews
I recently moved to Chico Ca. I have eaten at outback in Rockford Il. several times, Cleveland, OH and the bay area numerous times. This is the second time I have eaten at outback here in Chico and the first time was a great experience. On October 13 we decided to dine...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 24.
Anonymous
Rick

When you asked for cream and they did not have it you could of gotten something else instead of coffee. Instead you ordered, ate and then demanded a full refund. GET REAL!!! G...

FragrantNumbat
FragrantNumbat

Why should you get a full refund. If you had no issue eating the food. You should have no issue paying for it. If you cannot afford to eat there than don't. Visit a soup kitch...

#1407127
Reply to reviews
Show

Outback Steakhouse - Worse experience/ meal ever

Everything was fine until they brought our food out extremely salty, server brought manager and he was nice enough to exchange the food although wait was extremely long and I do have a mother with a couple health issues not to mention a daughter who’s has diabetes , food was still salty so I asked for to go boxes long story short I payed a large bill for bread and soup
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 24.
#1406959
Reply to reviews
It was my son's birthday he loves to go to Outback so I decided to buy plates for him and his two friends after getting my order from the steakhouse and went to the store to buy a cake and a balloon I was taking a long time already so everybody was getting upset but I...
Read more
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 20.
4.5
#1404518
Reply to reviews
Last night I took a party of 4 to your restaurant in Puyallup, Wa. the food was improperly prepared. Every thing including the FRESH GARDEN SALAD was well over peppered. So much it was uneatable. The most elderly women ordered a cheeseburger. It was ordered well done...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 19.
#1403673
Reply to reviews
10/15 Goldriver Outback at 4:30 pm I sat at bar and was asked by 1st server if I wanted a menu and something to drink. I ordered a beer and received it but no menu. After 10 minutes a menu was given by 1st server. A second staff member showed up behind the bar. Other...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 15.
1.0
Gold River,California
#1401425
Reply to reviews